Strona ta powsta³a aby pomuc i uproscic gre .
Poziom 21
Zadanie od Handlarza Broni±: Przynie¶æ p³ótno i rude ¿elaza. Idziemy do Uriela po ¿elazo a on wysy³a nas po swój tobo³ek z rzeczami (zabijamy tygrysy dopóki nie wypadnie nam tobo³ek Uriela). Po p³ótno idziemy do 2 wioski do Ariyoung, ona nas wy¶le do Ah-Yu. I wracamy do Handlarza.
Nagroda: 122.000 do¶wiadczenia, 20.000 yang, broñ +3 dla klasy któr± gramy
21 Misja
Zabiæ 20 zaprzysiê¿onych ³uczników albo 10 bia³ych tygrysów
Nagroda: 2-10% do¶wiadczenia, losowy przedmiot
Poziom 22
Zadania na tym poziomie nie ma
22 Misja
Zabiæ 25 bia³ych tygrysów lub 10 zaprzysiê¿onych komandorów
Nagroda: 2-10% do¶wiadczenia, losowy przedmiot
Poziom 23
Zadanie od Obroñcy: Mamy zabiæ Eun-Jung. Wykonanie podobne jak poziomie 20 tylko postaæ siê zmienia.
Nagroda: 150.000 do¶wiadczenia, 25.000 yang, z³oty naszyjnik +4
Misja 23
Zabiæ 20 Tchorz Zaprzysiezony Komandor NOWE !! albo 40 z³ych ¿o³nierzy czarnego wiatru
Nagroda: 2-10% do¶wiadczenia, losowy przedmiot
Poziom 24
Zadanie od Mirine:: Przynie¶ mundur jej brata. Musisz biæ wszystkich z Gangu Czarnego Wiatru dopóki nie wypadnie zu¿yty czarny uniform
Nagroda: 25.000 do¶wiadczenia, miecz na 25 poziom
24 Misja
Zabiæ 60 ¿o³nierzy czarnego wiatru (tych bez nazwy w grze) lub 80 maniaków czarnego wiatru
Nagroda: 2-10% do¶wiadczenia, losowy przedmiot
Poziom 25
Zadanie od Kapitana: Mamy dowiedzieæ siê czego¶ o kawalerii, zadanie polega na bieganiu od osoby do osoby.
Nagroda: 150.000 do¶wiadczenia, 30.000 yang, z³ote kolczyki
Zadanie od Starszej Pani: Zabiæ 30 Jin-Hees.
Nagroda: Pier¶cionek ¶lubny (Potrzebny do ¶lubu).
Zadanie od Stajennego Mamy przynie¶æ mu medal konny (mo¿na go zdobyæ w legowisku ma³p na 2 mapie lub pustyni albo kupiæ na rynku
), nastêpnie bêdziemy musieli zabiæ 20 dzikich ³uczników w czasie 30 minut (lepiej siê wcze¶niej przygotowaæ i rozpoznaæ teren bo w razie niepowodzenia medal przepada ). Po powrocie musimy odczekaæ 24 godziny a¿ stajenny przygotuje obrazek konia, potem zap³aciæ 100.000 yang i ju¿ mo¿emy je¼dziæ na koniu
Zadanie od biologa
zebraæ 10 grzybów Tue (wypadaj± z g³odnych br±zowych niedzwiedzi- i tylko te siê licza)
Nagroda: 200.000 do¶wiadczenia, 20.000 yang + losowy przedmiot (np. ¿elazny he³m +2)
25 Misja
Zabiæ 80 ¿o³nierzy piechoty albo 20 Jak-To
Nagroda: 2-10% do¶wiadczenia, losowy przedmiot
Poziom 26
26 Misja
Zabiæ 80 dzikie s³ugi lub 20 Gu-Ryung
Nagroda: 2-10% do¶wiadczenia, losowy przedmiot
Poziom 27
Zadanie od Kapitana: Zniszcz Metin Czerni. Musimy zniszczyæ Czarny Metin (Metin Czerni). Dostêpny na 1 i 2 mapie.
Nagroda: 300.000 do¶wiadczenia, 15.000 yang, ornament i czerwony klejnot
Zadanie od Ariyoung Znajd¼ jej zaginionego mê¿a, potem zabijaj Goo-Pae (a¿ ci nie wypadnie pami±tka po mê¿u, któr± jest pier¶cionek. Mo¿na biæ w kilka osób bo pier¶cionek i tak wpada do plecaka automatycznie).
Nagroda: 300.000 do¶wiadczenia, 10.000 yang
27 Misja
Zabiæ 30 Gu-Ryung albo 20 Genera³ów
Nagroda: 2-10% do¶wiadczenia, losowy przedmiot
Poziom 28
Zadania na tym poziomie nie ma
28 Misja
Zabiæ 35 orków albo 30 genera³ów
Nagroda: 2-10% do¶wiadczenia, losowy przedmiot
Poziom 29
29 Misja
Zabiæ 40 orków albo 30 zwiadowców orków
Nagroda: 2-10% do¶wiadczenia, losowy przedmiot
Poziom 30
Zadanie od Ah-Yu: Mamy znale¼æ 3 oszczepy nale¿±ce do jej zaginionego mê¿a, zabijaj±c dzikusów (zabijaj Dzikich ¯o³nierzy, £uczników i Genera³ów). Oszczepy wypadaj± do plecaka a nie na ziemiê i maj± postaæ shirikenow. A poniewa¿ nie pojawia sie ¿aden komunikat trzeba sprawdzaæ co jaki¶ czas czy quest ju¿ nie jest zakoñczony.
Nagroda: 300.000 do¶wiadczenia, 20.000 yang
Zadanie od Uriela: Mamy udaæ siê do Lochu Ma³p i przynie¶æ mu dane z tablicy (wystarczy dotkn±æ tablicy z komnacie matki ma³p, jest przy wyj¶ciu). Potem musimy dostarczyæ mu dane z tablicy przy ezoterycznej wie¿y (stoi w dolinie Seugryong na samym ¶rodku
mapy)
Droga do ostatniej komnaty z tablic±.
Wchodzisz do Lochu i dujesz do przodu ca³y czas
.
W 4 komnacie masz ¶lepy zau³ek i 2 skrêty w lewo jeden za drógim. Wybierasz ten dalszy.
Dujesz dalej do przodu do kolejnej ¶lepej uliczki i w niej skrêcasz w prawo.
Nastêpny teleport przenosi do ostatniej komnaty z tablic±.
Dla u³atwienia najlepiej wbiæ na koniku .
Nagroda: 420.000 do¶wiadczenia, 20.000 yang
30 Misja
Zabiæ 40 Elit. Orc Zwiadowców albo 30 ...... (lataj±ce oka na pustyni )
Nagroda: 2-5% do¶wiadczenia, losowy przedmiot
Offline